Prośba o rzut okiem na logi RS 1.8t

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • telemeki
    Classic
    • 2016
    • 1

    Prośba o rzut okiem na logi RS 1.8t

    Zamieszczone przez aniol
    michalnowy, W linku poniżej jest etka.Sprawdziłem tam wkładke zamka,zamek.Jak masz odkreconą śrubke zabezpieczającą to prócz marasu nic więcej nie może trzymać.Zresztą sprawdz sam
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=62737
    aniol jakiego marasu chodzi bo nie bardzo wiem :?
  • darko110
    Classic
    • 2013
    • 18
    • Octavia III (5E3)
    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

    #2
    Prośba o rzut okiem na logi RS 1.8t

    Witam,
    zaczne iż specem nie jestem a przygode z kabelkiem i diagno zaczynam, uruchomiłem VCDS 1.0 ( z uwagi na windows 7). Check mi się pojawił z uwagi na błąd abs/esp: zrzuciłem z save logi które vcds mi wychwycił prosiłbym w wolnej chiwli, od czego zacząć, lub ewentualnie co jeszcze sprawdzić w vcds (i jak) gdyby byla potrzeba bardziej dokladnych tych logów, z góry dzięki za pomoc, nadmienie że od zakupu czyli jakiś dwoch miechów , lane jest 98 (orlen), wymienione świece, cewki, rozrząd, filtry, oleje:

    Control Module Part Number: 06A 906 032 HN

    Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002

    Software Coding: 11500

    Work Shop Code: WSC 31480

    2 Faults Found:

    16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.

    P0507 - 35-10 - - - Intermittent

    17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

    P1136 - 35-00 - -

    Control Module Part Number: 06A 906 032 HN

    Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002

    Software Coding: 11500

    Work Shop Code: WSC 31480

    1 Fault Found:

    16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

    P0130 - 35-00 - -

    Friday, 20 December 2013, 16:12:34:0

    VCDS-Lite Version: Release 1.0

    Control Module Part Number: 1C0 907 379 M

    Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0102

    Software Coding: 0019970

    Work Shop Code: WSC 31480

    1 Fault Found:

    01314 - Engine Control Module

    013 - Check DTC Memory - Intermittent

    Control Module Part Number: 1U1 907 044 A

    Component and/or Version: CLIMATRONIC C 2.0.0

    Software Coding: 11000

    Work Shop Code: WSC 31480

    2 Faults Found:

    01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

    37-10 - Faulty - Intermittent

    01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

    37-10 - Faulty - Intermittent

    Component and/or Version: EVG GDL + AutoLWR 0002

    Software Coding: 00005

    Work Shop Code: WSC 31480

    2 Faults Found:

    65535 - Internal Control Module Memory Error

    00-00 - -

    01346 - Wire to igniter Unit

    16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

    pozdrawiam
    Darek

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      to nie sa logi tylko błedy zrób logi dynamiczne z bloku 2 20 33 115 118 .na 3 biegu od 1500-6500 obr . tu masz instrukcje jak robic logi http://www.youtube.com/watch?v=TxZp0y05tS0.
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • darko110
        Classic
        • 2013
        • 18
        • Octavia III (5E3)
        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

        #4
        logi cd

        Witam, wrzucam logi bloków które podałeś: (jeżeli coś źle zrobiłem lub do poprawki daj znac postaram sie znaleźć inny dłuższy odcinek drogi ciezko w Katowicach o taki







        aha i chyba mój błąd , STOP diagnozy wciskałem w trakcie hamowania kierowcy, z tąd pewnie za długie listy, staraliśmy sie na naszym cudownym obszarze zabudowanym osiągnąć 6k obrotó ale ciężko, jeżeli to nic nie da to czeka mnie A4 nocą

        Z góry dziekuje za odpowiedz
        pozdrawiam
        Darek

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          masz nieszczelnosc w układzie turbo .jakies błedy wruciły po kasowaniu ?
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • darko110
            Classic
            • 2013
            • 18
            • Octavia III (5E3)
            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

            #6
            Po kasowaniu bledu zrobilem na trasie wlasnie to diagno , lacznie jakies 30km i narazie nie wróciło. Ale te dwa bledy kasuje regularnie raz na tydzien

            16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.

            P0507 - 35-10 - - - Intermittent

            17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

            P1136 - 35-00 - -

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              musisz zrobic test szczelnosci . tu masz instrukcjie jak zrobic test szczelnosci tylko wypnij jeszcze DV z tipa i zaslep po nim kruciec .http://www.a4mods.com/index.php?page...tml&category=5
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • rOBERTO795
                RS
                • 2009
                • 3465
                • Octavia III (5E3)
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #8
                Tak jak German81 pisał- gdzieś masz delikatną nieszczelność- ale doładowanie trzyma oki.Reszta potem
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz

                • darko110
                  Classic
                  • 2013
                  • 18
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                  #9
                  poinformuje was o wyniku jak tylko go zrobie

                  [ Dodano: Wto 07 Sty, 14 13:02 ]
                  Witam,
                  myśle że powód lewego luftu załatwiony, problemem był przewód : 06A103221BK 100zl <rotfL> nie znalazlem zamiennika, chyba takowego nawet nie ma. Zdjecie slabej jakości, widoczne dwa pekniecia na elemncie.

                  Potestuje Octe teraz przez kilka dni żeby się upewnić. Dajcie znać czy mam jakies inne logi teraz zrobić lub co możemy jeszcze sprawdzić. Dziekuje za pomoc. Pozdrawiam
                  Darek
                  Załączone pliki

                  Komentarz

                  • german81
                    L&K
                    • 2010
                    • 1414
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                    #10
                    zrób logi z bloku 2 20 33 115 118 dynamicznie .
                    diagnostyka vag 602-614-253

                    Komentarz

                    Pracuję...